Cum'è unu di i principali produttori di strumenti musicali in Cina, Raysen hè entusiasmu di presentà i nostri ultimi prudutti à a prossima fiera di Music China.
Music China hè un avvenimentu prestigiosu in l'industria musicale, è simu fieri di esse una parte di questu. Questa fiera hè sponsorizzata da l'Associazione di Strumenti Musicali Chine è hè un avvenimentu culturale di musica strumentale internaziunale cumpletu chì copre u cummerciu di strumenti musicali, a popularizazione di a musica, a performance culturale è l'innuvazione scientifica è tecnologica. Hè a piattaforma perfetta per noi per presentà i nostri strumenti musicali di alta qualità à un publicu globale.
À u stand Raysen, avarete l'uppurtunità di scopra a nostra larga gamma di strumenti musicali, cumprese chitarre acustiche, chitarre classiche, è ukulele, handpans, tamburi lingua d'acciaio, ukulele ecc. I nostri prudutti sò cuncepiti è fatti cù precisione, assicurendu chì furnisce una qualità di sonu eccezziunale è ghjucabilità. Sè vo site un musicista prufessiunale o un entusiasta di musica, truverete qualcosa chì si adatta à i vostri gusti è bisogni.
In più di mostrà i nostri prudutti, aspittemu ancu di fà rete cù prufessiunali di l'industria, musicisti è dilettanti di musica. Music China ci dà l'uppurtunità di cunnetta cù individui simili è di scopre partenarii potenziali è cullaburazioni. Cridemu in u putere di a musica per unisce a ghjente, è simu entusiasti di impegnà cù a cumunità vibrante è diversa à a fiera.
Semu impegnati in l'innuvazione è l'eccellenza in u campu di a fabricazione di strumenti musicali, è simu cunfidenti chì i nostri prudutti si distingueranu in Music China. A nostra squadra hè dedicata à furnisce a megliu sperienza pussibule per i nostri visitatori, è aspittemu di accoglievi in u nostru stand.
Allora, sè vo site à Music China, assicuratevi di firmà da u stand Raysen. Ùn pudemu aspittà di sparte a nostra passione per a musica cun voi è dimustrà perchè i nostri strumenti musicali sò a scelta perfetta per i musicisti di u mondu. Ci si vede à Music China!
Previous: Semu di ritornu da Messe Frankfurt