
Quantu meravigliosa l'esposizione di strumentu musicale hè !!
Questa volta, avemu da prestu in a Musica in Shanghai à scuntrà i nostri amichi da u mondu è fà più amichi cù diversi amichi è amatori di i variichi di musica. A Città di Chine, avemu purtatu diversi strumenti musicali, cum'è a manufica, l'actuinazione Dam, Kalimba, Bow Gowl è Wind Chimes.
Frà i manichi è a lingua azzaru u tamburetta attrazionatu l'attenzione di assai visitatori. Parechji di i visitori lucali era cuurosu nantu à a manuficazza è a campagna d'actuelbusmi cum'è l'anu vistu per a prima volta è pruvò à ghjucà à elli. Più visitori sò attrati da tamburi di equipanu è umbri di e lingue di l'azzicheghja, chì prumomectera a migliore contapulazione megliu è sviluppu di questi dui strumenti. Una melodia armunaria hà piennu l'aria, dimustrà a versatilità è a prufundità emotiva di u strumentu, è i participanti eranu incantati.


Inoltre, e nostre chitarre anu guadagnatu ancu u favore di parechji visitori. Durante l'esposizione, ci eranu parechje thaustiastiche per tutte del mondu per sempre, trà eose, noi, i nostri cipulari giapponese, è cunfirmò a forma, di legnu è intenzione di a chitarra À questu momentu, u prufessiunale di u Chitarra Espertu era ancu più prominente.

Durante a mostra, avemu invitu ancu e chitarristi à ghjucà Bella a Musica è attrattu parechji visitatori à piantà. Questu hè u Charm di Musica!

U charmu di a musica hè senza cunfini è di barriera. A ghjente chì assistenu à a fiera pò esse musicisti, strumentali, o fornituri di strumenti eccellenti per elli. A causa di a musica è i strumenti, e persone si riuniscenu per custruisce cunnessione. L'esposizione furnisce ancu una grande opportunità per questu.
Raysen hè sempre travagliatu per furnisce i musicisti cù i migliori strumenti è serviziu. Ogni volta particip à a manifica mostra, Rayen, anu da fà i più partenarii di musica è passanu nantu à u chimamentu di a musica cù i ghjucatori interessi di u musicale. Avemu aspittatu ogni incontru cù a musica. Ora aspittendu di vedelu a prossima volta!