
"Song bowl" da l'est di u Nepal, l'India, u Tibet, a Cina si hè sparta in i paesi occidentali, s'hè sviluppata in un sistema unicu di terapia naturale - a terapia di frequenza sonora di song bowl.
A terapia cù e ciotole cantante, cunnisciuta ancu cum'è "terapia naturale di risonanza di l'onde sonore", hè fatta à manu da u minerale himalayanu, chì cuntene sette elementi minerali: oru, argentu, rame, ferru, stagnu, piombu è mercuriu. A frequenza di i toni emessa da a ciotola cantante pò causà una risonanza moleculare in u corpu, migliurendu cusì u corpu, a mente è u spiritu. Oghje ghjornu, hè sempre più aduprata in a terapia di a salute, a guarigione spirituale, l'equilibriu di i chakra, u sollievu di u stress, a purificazione di u spaziu è altri aspetti.
Chì sò i benefici di a terapia cù e ciotole cantanti ?
· Allevia a tensione mentale/emotiva, l'ansietà è a depressione
· Migliurà a cuncentrazione
· Prumove a circulazione di u sangue è pulisce i rifiuti di u corpu
· Migliurà a qualità di u sonnu
· Allevia u dulore fisicu è rinfurzà u sistema immunitariu
· Purificà a mente è pulisce i chakra
· Dissipa rapidamente l'energia negativa è migliora l'aura

I bowls cantanti sò sempre stati a musicoterapia di scelta. Tuttavia, cum'è novu musicante, cumu si sona u bowl cantante tibetanu ? Oghje, amparamulu inseme cù Raysen. I passi sò i seguenti:
1. Tenite u fondu di a tazza cù a palma di a manu o cù a punta di e dite. Ùn a tenete micca cù e dite perchè questu impedirà e vibrazioni. Inclinate a tazza ligeramente versu voi.
2. Tene u mazzu furnitu cù a tazza da a cima cù a punta di e dite rivolta in ghjò.
3. Per scaldà a ciotola è preparalla per ghjucà, toccate delicatamente di novu u latu di u mazzulu. Mantene u polsu drittu.
4. Avà, girate pianu pianu u fondu di u mazzu intornu à u bordu di a tazza.
5. Pò esse bisognu di parechji giri prima di sente u sonu. Sè u primu tentativu fiasca, siate pazienti è pruvate torna.

Sè vo circate i strumenti musicali i più adatti per a vostra guarigione sonora, Raysen serà una scelta assai bona! Per piacè ùn esitate micca à cuntattà u nostru persunale per sapè ne di più.
Precedente: Cumu sceglie i legni di chitarra