banner_top_di_blog
05/12/2025

Da una fabbrica cinese à musicanti mundiali: cumu creemu chitarre di qualità per l'esportazione

Cum'è una fabbrica di chitarre prufessiunale chì si cuncentra nantu à l'esportazione - Raysen Music, avemu passatu più di una decina d'anni à perfezziunà ogni dettagliu per fà chì i nostri strumenti sianu amati da i musicisti in più di 40 paesi.

1

U nostru impegnu principia cù i materiali: ci rifornimu di legni di prima qualità - cumpresi l'acero canadianu per i manici è u palissandru indianu per e tastiere - dopu à 3 cicli di cuntrolli di qualità per assicurà a stabilità è un sonu riccu. Ogni chitarra passa per 22 tappe di fabricazione manuale, da a levigatura à manu di u corpu à l'accordatura di precisione di l'hardware, cù 5 ispezioni rigorose guidate da maestri liutai cù più di 15 anni di sperienza.

2

Ciò chì ci distingue ? Ci adattamu à i bisogni mundiali: rispettemu i standard CE, FCC è RoHS, è offremu persunalizazioni - cum'è l'incisione di u logò o l'abbinamentu di i culori - per l'80% di i nostri ordini oltremare. Solu l'annu scorsu, avemu speditu più di 12.000 chitarre in Europa, America di u Nordu è Sud-Est Asiaticu, cù un tassu di soddisfazione di i clienti di 98%.
Per i musicanti è i distributori di u mondu sanu, e nostre chitarre ùn sò micca solu strumenti - sò partenarii affidabili nantu à u palcuscenicu è in i studii. Semu quì per purtà un sonu prufessiunale in ogni angulu di u globu.

3

Cuuperazione è serviziu