Situatu in Zheng'an County, Zunyi City, Pruvincia di Guizhou, si trova u Zheng'an Guitar Industrial Park, una gemma nascosta per l'amatori di musica in u mondu. Stu centru animatu hè rinumatu per a produzzione di alcune di e migliori chitarre elettriche, cù una marca, Raysen, chì spicca in particulare.

E chitarre Raysen sò diventate una sensazione, micca solu in Cina, ma ancu in i mercati internaziunali. E so chitarre elettriche combinanu l'artisgianalità tradiziunale cù a tecnulugia muderna, risultatu in strumenti chì furnisce una qualità di sonu è stile eccezziunale. L'attenzione meticulosa à i dettagli in u disignu è a custruzzione di ogni chitarra hà guadagnatu Raysen un seguitu leale trà i musicisti.
Visità u parcu industriale hè cum'è entra in un mondu induve a musica è l'innuvazione cunvergenu. Cù e so strutture di punta è l'artigiani appassiunati, Zheng'an Guitar Industrial Park ùn hè micca solu un situ di fabricazione, ma un testimoniu di l'influenza crescente di a fabricazione di strumenti musicali cinese in u palcuscenicu glubale. Per quelli appassiunati di chitarre elettriche, una visita quì hè un must.
