Quandu si tratta di strumenti di terapia di u sonu, duie stelle spessu suscitanu dibattiti: e ciotole cantanti di cristallu èTibetanuciotole cantanti. A scelta di quella ghjusta si riduce à i vostri bisogni, preferenze è obiettivi di guarigione - eccu una guida rapida per aiutà vi à decide.
E ciotole cantanti di cristallu, fatte di quarzu puru, producenu toni brillanti è d'alta frequenza chì taglianu u disordine mentale. Sò perfette per l'allineamentu di i chakra, a meditazione è a pulizia di l'energia negativa, cù una risonanza nitida chì si sente guasi eterea. Leggere è facili da sunà, sò una scelta eccellente per i principianti è i travagliadori energetichi focalizati nantu à a precisione.
TibetanuE ciotole cantanti, invece, sò fabbricate da una mistura di metalli (oru, argentu, rame, ecc.) è emettenu basse frequenze calde è radicanti. E so vibrazioni ricche è stratificate calmanu u sistema nervosu, rendendule ideali per alleviare u stress, a guarigione emotiva è i bagni sonori. Più pesanti è più resistenti, portanu un'energia senza tempo è terrena chì risuona profondamente cù u corpu.
In breve: Sceglite u cristallu per a chiarezza è u travagliu di i chakra; scegliteTibetanuper u calore è a messa à terra. Qualunque sia a vostra scelta, lasciate chì u sonu vi guidi versu a pace.






